Skip to

Klachtenprocedure

Wij doen ons uiterste best doen om u zo goed mogelijk te helpen. Mocht het toch zo zijn dat u ontevreden bent over de diensten die wij hebben geleverd, dan horen wij dat graag. Als uw klacht niet naar volledige tevredenheid door onze adviseurs is opgelost, dan kunt u de klacht sturen naar info@alders.nl. Zet in het onderwerp duidelijk dat het een klacht betreft.

Onze klachtenprocedure is als volgt:

  • Na ontvangst van de klacht versturen wij een officiële ontvangstbevestiging per e-mail. De klacht wordt bij ons in het interne klachtenregister geregistreerd. Je kunt uiterlijk binnen drie weken een inhoudelijke reactie van ons verwachten.
  • Klachten worden altijd in het management-team besproken.
  • Meestal zoeken wij eerst telefonisch contact met u. Samen met u onderzoeken we hoe we de ontevredenheid en eventuele schade kunnen wegnemen. Vervolgens reageren we per e-mail met daarin een inhoudelijke reactie.

Mocht u het niet tevreden zijn met uitkomsten, kunt u bij het Kifid een klacht indienen nadat u bij Alders Financiële Diensten de klachtenprocedure hebt doorlopen. Alders Financiële Diensten B.V volgt uitspraken van het Kifid bindend. Wij handelen dus naar het oordeel van de Geschillencommissie van het Kifid.

Bereken uw maximale hypotheek

Verzekeringen

Kies onderstaand de verzekering waarvan u de premie wilt berekenen.

Een afspraak maken

Als u onderstaande gegevens invult, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op voor een afspraak.

 
 
 

Kredieten